SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Page 1 of 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Go down

SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by faizul_11 on Tue Jan 05, 2010 9:09 am



ni motor esja dulu. boleh tahan lagi. skarang dah jual kat tuan haji. esja dah pakai GSX 500ES. betul ke nama model ni? Very Happy Very Happy

Back to top Go down

Re: SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by randygpz old sbk on Tue Jan 05, 2010 12:50 pm

huhuhu! pembetulan zul...esja skng pakai GSX750es la...
GSX550es yg tido kat bwh umah bpk sbelah GPz1100 bpk...huhuu Very Happy

Back to top Go down

Re: SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by faizul_11 on Tue Jan 05, 2010 3:35 pm



ye la. lupa lak yang dia pakai 750 la. patut la besar sikit dari kat rumah bapak. huhuhu.

Back to top Go down

Re: SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by shukri on Wed Jan 06, 2010 4:42 am

chop! aper erti 750e dan 750es?adik br blaja nie..jgn mare...cabooooooooot!

shukri

Location : subang

View user profile

Back to top Go down

Re: SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by manpanjang on Wed Jan 06, 2010 7:08 am

shuk gsx750e wrote:chop! aper erti 750e dan 750es?adik br blaja nie..jgn mare...cabooooooooot!

'e' tu cam easy bikelah...'es' tu lak, leh easy & leh sport... Very Happy Very Happy ..yea ke ? hantam sajelah...hahahaha

Back to top Go down

Re: SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by shukri on Wed Jan 06, 2010 9:41 am

manpanjang wrote:
shuk gsx750e wrote:chop! aper erti 750e dan 750es?adik br blaja nie..jgn mare...cabooooooooot!

'e' tu cam easy bikelah...'es' tu lak, leh easy & leh sport... ..yea ke ? hantam sajelah...hahahaha

oo..ok!adik paham..kira 750e adik tuh sesuai la klu atas h'way maintain 140 jer...huhu

shukri

Location : subang

View user profile

Back to top Go down

Re: SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by jimf on Wed Jan 06, 2010 10:43 am

randygpz old sbk wrote:huhuhu! pembetulan zul...esja skng pakai GSX750es la...
GSX550es yg tido kat bwh umah bpk sbelah GPz1100 bpk...huhuu Very Happy

750es tu kira spesis terancam jugak tu...tul tak?
mana laa korang jumpa tu...ishhh ishhh ishhh

Back to top Go down

Re: SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by shukri on Wed Jan 06, 2010 10:54 am

tnyer esja..dia yg pki moto tuh haha

shukri

Location : subang

View user profile

Back to top Go down

Re: SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by randygpz old sbk on Wed Jan 06, 2010 1:42 pm

[quote="manpanjang"]
shuk gsx750e wrote:chop! aper erti 750e dan 750es?adik br blaja nie..jgn mare...cabooooooooot!

'e' tu cam easy bikelah...'es' tu lak, leh easy & leh sport... Very Happy Very Happy ..yea ke ? hantam sajelah...hahahaha



huhuhu! S tu makna nye Separuh atau separuh fairing....

hmmmm...F plak Full Fairing....
contoh nye...GSX750eS mto nye fairing sparuh...
GSX750eF mto nye full fairing...

ni aku pnye firasat je la...dr kcik mmg aku pikir mcm ni...
klu N naked, S separuh fairing, F full fairing, G drive sap,R mcm bisa la..Racing! dan lain2 huruf korg pikir la sndri! huhuhu!
contoh tdekat GPz BBR aku la...huhuhu!

bkn fakta...korang jgn amk serius sgt aku ckp ni...cm ni adalah pemahaman mudah bg otak aku terima & simpan....huhuhu! Very Happy Very Happy Very Happy

Back to top Go down

Re: SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by shukri on Thu Jan 07, 2010 8:07 am

[quote="randygpz old sbk"]
manpanjang wrote:
shuk gsx750e wrote:chop! aper erti 750e dan 750es?adik br blaja nie..jgn mare...cabooooooooot!

'e' tu cam easy bikelah...'es' tu lak, leh easy & leh sport... ..yea ke ? hantam sajelah...hahahaha



huhuhu! S tu makna nye Separuh atau separuh fairing....

hmmmm...F plak Full Fairing....
contoh nye...GSX750eS mto nye fairing sparuh...
GSX750eF mto nye full fairing...

ni aku pnye firasat je la...dr kcik mmg aku pikir mcm ni...
klu N naked, S separuh fairing, F full fairing, G drive sap,R mcm bisa la..Racing! dan lain2 huruf korg pikir la sndri! huhuhu!
contoh tdekat GPz BBR aku la...huhuhu!

bkn fakta...korang jgn amk serius sgt aku ckp ni...cm ni adalah pemahaman mudah bg otak aku terima & simpan....huhuhu!

pembetulan tuk BBR tuh..dr fahaman sayer bererti...BAPAK BUDAK REMPIT!haha

shukri

Location : subang

View user profile

Back to top Go down

Re: SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by manpanjang on Thu Jan 07, 2010 8:13 am

[quote="randygpz old sbk"]
manpanjang wrote:
shuk gsx750e wrote:chop! aper erti 750e dan 750es?adik br blaja nie..jgn mare...cabooooooooot!

'e' tu cam easy bikelah...'es' tu lak, leh easy & leh sport... Very Happy Very Happy ..yea ke ? hantam sajelah...hahahaha



huhuhu! S tu makna nye Separuh atau separuh fairing....

hmmmm...F plak Full Fairing....
contoh nye...GSX750eS mto nye fairing sparuh...
GSX750eF mto nye full fairing...

ni aku pnye firasat je la...dr kcik mmg aku pikir mcm ni...
klu N naked, S separuh fairing, F full fairing, G drive sap,R mcm bisa la..Racing! dan lain2 huruf korg pikir la sndri! huhuhu!
contoh tdekat GPz BBR aku la...huhuhu!

bkn fakta...korang jgn amk serius sgt aku ckp ni...cm ni adalah pemahaman mudah bg otak aku terima & simpan....huhuhu! Very Happy Very Happy Very Happy

abis z tu apa ? zorro, pakai topeng...hehehehe

Back to top Go down

Re: SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by shukri on Thu Jan 07, 2010 8:17 am

z???zzzzz...tido!haha.tu yg bila dia kener kejut dia jd tk tentu arah tuh..tu yg whilie jer tu abg man oit..huhu

shukri

Location : subang

View user profile

Back to top Go down

Re: SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by manpanjang on Thu Jan 07, 2010 8:27 am

shuk gsx750e wrote:z???zzzzz...tido!haha.tu yg bila dia kener kejut dia jd tk tentu arah tuh..tu yg whilie jer tu abg man oit..huhu

yea daaa...

Back to top Go down

Re: SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by faizul_11 on Fri Jan 29, 2010 11:59 am



future katana Very Happy Very Happy

Back to top Go down

Re: SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by randygpz old sbk on Fri Jan 29, 2010 1:15 pm

huh! hebat! tp mcm mirip ke kpd teknologi GSXR K9 je? huhuhu!

mane ko dpt gmbo ni zul....

mcm z1000 thn 2010 pn ade...tp ekor la...

malah mirip kpd BMW R1100S....huhuhu!

natah la.. kite tuggu komen abg man la...

Back to top Go down

Re: SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by faizul_11 on Mon Mar 01, 2010 6:33 pm

faizul_fzr wrote:

future katana Very Happy Very Happy

2010 katana

Back to top Go down

Re: SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by randygpz old sbk on Tue Mar 02, 2010 7:32 am

mlm td sorg saudagar pasir negara,yg btanggung jawab membangunkan KLIA...
telah memaklum kan dah ade sbijik KATANA 2010 kat KOLUMPOR...
dia sendri dah tgk kat umah owner yg btuah tu...

seorg saudagar yg jutawan yg btuah memilikinye...huhuhu!

mmg hebat! mengkagumkan! huh! Very Happy

Back to top Go down

Re: SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by faizul_11 on Wed Mar 03, 2010 11:08 am

Jom buat lawatan sambil belajar ke rumah owner katana 2010. Very Happy Very Happy

_________________

Back to top Go down

Re: SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by randygpz old sbk on Fri Mar 05, 2010 7:13 am

sy stuju cikgu! sy nk ikut! ye..ye..huhuhu! Very Happy
cikgu ejas la...atur kan pertemuan dgn ber org tgh kan mrgondam!

Back to top Go down

Re: SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by faizul_11 on Fri Apr 02, 2010 9:44 am

hari ni lagi sorang pemilik katana baru register.. Very Happy Very Happy

gsx600f

_________________

Back to top Go down

Re: SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by randygpz old sbk on Fri Apr 02, 2010 11:52 am

faizul_fzr wrote:hari ni lagi sorang pemilik katana baru register.. Very Happy Very Happy

gsx600f




huhuhu! dlu mto ni mmg penah mjd sbahagian dr OLD SBK...pnh ikut ride ke CH...
tp owner nye telah mnjandakn dia..

hr ini katana F ni telah bmastautin ke banting....& njd geng OLD SBK smula...huhuuhuhu!


tahniah bob! Very Happy

Back to top Go down

Re: SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by wakaka on Wed Jul 14, 2010 12:11 pm

Shocked Shocked Shocked Shocked
hebat2............

wakaka

Age : 32

View user profile

Back to top Go down

Re: SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by randygpz old sbk on Wed Jul 14, 2010 4:09 pm

wakaka wrote: Shocked Shocked Shocked Shocked
hebat2............


mmg hebat...tp skng dia tgh mnerima rawatan bpk GPz pkok manggis,mengalami masalah pernafasan serta pghadaman kurg baik...huhuhu!

Back to top Go down

Re: SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by zulvoyager on Sun Jul 18, 2010 10:02 pm

berape k bob beli tu Very Happy Very Happy

zulvoyager

Age : 45
Location : port klang

View user profile

Back to top Go down

Re: SUZUKI KATANA - spesis terancam yang masih mngancam

Post by Sponsored content Today at 12:38 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum