ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Page 5 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by MrProfessor on Mon Oct 31, 2011 7:22 am

Apa punya pencuri daa..motor jiran pon ko nk roket ke ... adoi.. Lain kali nk curi jangan la EX-5.. x berbaloi kalau kene .. Curi la GSX-R ke .. besau sikit ... Razz .. baru bergaya g tgk N9 monang .. Very Happy

Anyway Alhamdulillah moto dah jumpa .. EX-5 carik makan tu .. jodoh masih panjang ngan tuannya..

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by manggo on Mon Oct 31, 2011 7:46 am



motor dah jumpa hari sabtu lepas. kat Salak Tinggi. kedai motor belakang CIMB. pencuri tu kat kedai motor nak tukar tayar. usop datang kedai yang sama nak tukar no. plet KRZ nya sebab nak berjuang ke Kuala Kangsar. yang buat dia marah, pencuri tu memang dia kenal, jiran duduk blok sebelah rumah dia. bapa pencuri tu, satu tempat keje dengan dia.. bila di tanya, pencuri tu kata beli kat orang KL.. Evil or Very Mad Evil or Very Mad

terus tokey kedai telefon polis.. pencuri masuk balai la.. lepas disoal siasat, dia mengaku curi motor tu untuk dibawa ke stadium Shah Alam. tengok final bola Terengganu vs negeri 9..[/quote]

masih ado rezeki ucop ngan ex5 dio..apo tak kau boda yo pencuri tu ngan ekzos ex5 tu cop... Very Happy

manggo

Location : N9-selangor-KL

View user profile

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by jagindas on Mon Oct 31, 2011 8:32 am

ex5 tu wajib jangan di jual
dah memang tersurat harta milik awak tu dunia akhirat

jagindas

Age : 17
Location : Dengkil

View user profile

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by faizul_11 on Mon Oct 31, 2011 1:07 pm

2010 dengan Ongetta ISPA TEAM.


ke europe hanya ditemani oleh saudara Rusdi (kalau x silap namanya la). pomen Yuzy masa Yuzy dalam team Petronas. dia ditugaskan ajar Fahmi selok belok kehidupan di Europe. lepas ni, Fahmi terbang ke Europe sendiri je.



_________________

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by faizul_11 on Mon Oct 31, 2011 1:07 pm

Valencia






_________________

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by faizul_11 on Mon Oct 31, 2011 1:08 pm

QATAR 2010 - ONGETTA ISPA TEAM



QATAR 2010 - AJO MOTORSPORT



_________________

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by kawa_zephyr_750 on Mon Oct 31, 2011 1:23 pm

Tahun depan masih team yang sama ke? Kategori dah baru Moto 3 enjin 250 cc 4 stroke Honda NSF 250R

kawa_zephyr_750

Age : 37
Location : Kg Sg Kelambu, Banting, Selangor.

View user profile

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by faizul_11 on Mon Oct 31, 2011 1:31 pm

JEREZ 2010







Last edited by faizul_11 on Mon Oct 31, 2011 1:38 pm; edited 2 times in total

_________________

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by faizul_11 on Mon Oct 31, 2011 1:35 pm

JEREZ 2011





_________________

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by AtanFZi on Mon Oct 31, 2011 3:12 pm

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

AtanFZi

Age : 36
Location : dengkil

View user profile

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by faizul_11 on Tue Nov 01, 2011 3:11 am

Round 3 2010 - MONSTER ENERGY GRAND PRIX DE FRANCE, LE MANS





_________________

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by MrProfessor on Tue Nov 01, 2011 3:45 am

Fuhh.. ni baru betul impian jadi kenyataan.. teruskan anak buah Bapak..masa banyak lagi .. Aku ni nk tgk sangat ade orang Melayu kita dok kt Podium motoGP.. x kisah la Moto3 ke Moto2 ke .. MotoGP ke ..budak ni mmg dah ade di landasan yg cantik dah .. cuma kena kerja keras lagi .. Aku harap satu hari nanti Budak ni le yg jadi rakyat Malaysia pertama menjejak kaki kt Podium MotoGP.. komfom jadi sejarah dalam buku sejarah .... Very Happy

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by faizul_11 on Tue Nov 01, 2011 1:02 pm

Round 3 - 2011
bwin GRANDE PREMIO DE PORTUGAL







_________________

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by faizul_11 on Wed Nov 02, 2011 2:21 am

ROUND 4 2010
GRAN PREMIO D'ITALIA TIM











_________________

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by MrProfessor on Wed Nov 02, 2011 3:19 am

Untung ko Amy. Dapat pengalaman macam ni ..

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by kawa_zephyr_750 on Wed Nov 02, 2011 3:28 am

Boleh order ke oakley frogskin ke holbrook ke

kawa_zephyr_750

Age : 37
Location : Kg Sg Kelambu, Banting, Selangor.

View user profile

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by randygpz old sbk on Wed Nov 02, 2011 8:58 am

teruskan usaha!

teruskan pjuangan!

kurangkan tido,byk kn latihan!

hebat...hebat... Very Happy

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by akumatmoto on Wed Nov 02, 2011 12:12 pm

MrProfessor wrote:Fuhh.. ni baru betul impian jadi kenyataan.. teruskan anak buah Bapak..masa banyak lagi .. Aku ni nk tgk sangat ade orang Melayu kita dok kt Podium motoGP.. x kisah la Moto3 ke Moto2 ke .. MotoGP ke ..budak ni mmg dah ade di landasan yg cantik dah .. cuma kena kerja keras lagi .. Aku harap satu hari nanti Budak ni le yg jadi rakyat Malaysia pertama menjejak kaki kt Podium MotoGP.. komfom jadi sejarah dalam buku sejarah .... Very Happy
stujuu...sgtt....(aritu apsal tk bgtau name..ko dah balik baru memori aku berfungsi..huhuhu
..)

akumatmoto

Location : klang-ipoh

View user profile

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by akumatmoto on Wed Nov 02, 2011 12:18 pm

MrProfessor wrote:Dalam rumah sebelah ade yang mendakwa helmet tu pecah kat depan .. bahagian dagu sampai ke bahagian klip pengikat tali helmet tu (sebelah PP) sebab tu helmet tertanggal.. ade kemungkinan jugak disebabkan quick relese button tu ... tp dalam keadaan laju mcm tu rasanya sukar untuk mana2 helmet untuk bertahan .. kalau buat terlalu kukuh nanti ade lak yg putus kepala sebab helmet terlalu kukuh .. lagi la haru ..

Apa2 pun untuk pengguna AGV kene tgk betul2 helmet tu ... Very Happy .. expired bila .. Penaja helmet marco kene jawab gak tu beb .. mcm mana helmet boleh picah...
kepade sesape nak beli AGV fullface ade sign Rossi awass!!! kuikuikui...utk keterangan lanjot sile tanye cik randy..

akumatmoto

Location : klang-ipoh

View user profile

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by faizul_11 on Wed Nov 02, 2011 5:19 pm

ROUND 4 - 2011
MONSTER ENERGY GRAND PRIX DE FRANCE







_________________

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by ucopsantorian on Wed Nov 02, 2011 8:16 pm

MrProfessor wrote:Fuhh.. ni baru betul impian jadi kenyataan.. teruskan anak buah Bapak..masa banyak lagi .. Aku ni nk tgk sangat ade orang Melayu kita dok kt Podium motoGP.. x kisah la Moto3 ke Moto2 ke .. MotoGP ke ..budak ni mmg dah ade di landasan yg cantik dah .. cuma kena kerja keras lagi .. Aku harap satu hari nanti Budak ni le yg jadi rakyat Malaysia pertama menjejak kaki kt Podium MotoGP.. komfom jadi sejarah dalam buku sejarah .... Very Happy

Betul tu landasan dah betul.....boleh ganti Simoncelli ni........tapi kali ni dari malaysia hi..hi...insyaallah.....no 7 pon sudah sejarah tu........

p/s: ex5 dah jumpa....geram bercampur terharu.....kena simpan ini motor.....tq

ucopsantorian

Age : 42

View user profile

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by faizul_11 on Thu Nov 03, 2011 3:43 am

ROUND 5 - 2010
AIRASIA BRITISH GRAND PRIX







_________________

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by randygpz old sbk on Thu Nov 03, 2011 11:48 am

akumatmoto wrote:
MrProfessor wrote:Dalam rumah sebelah ade yang mendakwa helmet tu pecah kat depan .. bahagian dagu sampai ke bahagian klip pengikat tali helmet tu (sebelah PP) sebab tu helmet tertanggal.. ade kemungkinan jugak disebabkan quick relese button tu ... tp dalam keadaan laju mcm tu rasanya sukar untuk mana2 helmet untuk bertahan .. kalau buat terlalu kukuh nanti ade lak yg putus kepala sebab helmet terlalu kukuh .. lagi la haru ..

Apa2 pun untuk pengguna AGV kene tgk betul2 helmet tu ... Very Happy .. expired bila .. Penaja helmet marco kene jawab gak tu beb .. mcm mana helmet boleh picah...
kepade sesape nak beli AGV fullface ade sign Rossi awass!!! kuikuikui...utk keterangan lanjot sile tanye cik randy..



jgn ckp org...tu rahsia kite je tau...huhuhu! Very Happy

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by faizul_11 on Thu Nov 03, 2011 12:40 pm

ROUND 5 - 2011
GRAN PREMI APEROL DE CATALUNYA











_________________

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by faizul_11 on Fri Nov 04, 2011 2:22 am

ROUND 6 - 2010
TIM TT ASSEN











_________________

Back to top Go down

Re: ZULFAHMI (ANAK BUAH NAN_GPZ) IN GP125 WORLD CHAMPIONSHIP

Post by Sponsored content Today at 1:27 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum