borak bebas

Page 5 of 19 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: borak bebas

Post by EsJA on Wed Oct 07, 2009 9:07 am

sambar gledhek opo ?

EsJA

Location : selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by shukri on Wed Oct 07, 2009 10:25 am

patut la lama org tu nyepi..g blaja ckp jawa ruponyo..den ckp jawo tk pndi..ckp nogori den bleh la..wan den org sano..duk sinun.. Laughing

shukri

Location : subang

View user profile

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by randygpz old sbk on Wed Oct 07, 2009 12:06 pm

aku ckp jepon tak tau...tp huruf,tulisan jepon mmg aku terer la...huhuhu! Very Happy

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by randygpz old sbk on Mon Nov 16, 2009 8:41 am

kwn2 smua mai la kite borak bebas kat sni! huhuhu!

smlm ade trek day,aku ingat nk gi tp tak de kaki plak,izul gi taman pisang pastu nk gi kondangan...huhuhu!

ptg tu aku tnampak lori angkut sbk,blh tahan gak tahap krosakan nye..
drpd bentuk tank nmpak mcm K5...bentuk tubuh yg lain dah takde,yg msh melekat cm tank la...ngeri...
jatuh kat TD atau luar aku tak psti la...sape2 blh tlg kompomkan? izul ke?

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by shukri on Mon Nov 16, 2009 9:07 am

argh..!!atiku membrontak..aku terpaksa lepaskan oldsbk aku!!!sukar tuk aku terang kan...! No

shukri

Location : subang

View user profile

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by jimf on Mon Nov 16, 2009 1:04 pm

shuk...moto ko dh ada buyer ke?
nk angkat pe lak....

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by MALARSEGAR on Mon Nov 16, 2009 5:27 pm

hhehe , mesti lagi tip top ,

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by zulvoyager on Mon Nov 16, 2009 8:02 pm

takoot la dngr itu kisah cmne la nasib rider k5 tu agaknya yee mintak2 tak parah le macam kawan kita yang ada r1 tu cuma tersedut lumpur ajee....

zulvoyager

Age : 45
Location : port klang

View user profile

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by randygpz old sbk on Tue Nov 17, 2009 7:09 am

tu la...kite ni kne la hati djalan raye...tak kire naik ape pn...ish..ish..ish..

syuk,mto ko dh jual ke? aduh....

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by shukri on Tue Nov 17, 2009 8:54 am

moto blum jual..ader smpn lg..ader yg dtg nk bg deposit..tp tk layan..minta2 ader la rejeki lain.. Sad

shukri

Location : subang

View user profile

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by shukri on Tue Nov 17, 2009 9:06 am

jimf wrote:shuk...moto ko dh ada buyer ke?
nk angkat pe lak....

knp?berminat ker?petang nie china kepong nk dtg tgk..
nk angkat aper tu tk tau lg..yang pastinyer sy perlukankan wang tuk bisnes..
ati berat!!!motor tk pnh buat hal.. Sad

shukri

Location : subang

View user profile

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by jimf on Tue Nov 17, 2009 9:19 am

shuk gsx750e wrote:knp?berminat ker?petang nie china kepong nk dtg tgk..
nk angkat aper tu tk tau lg..yang pastinyer sy perlukankan wang tuk bisnes..
ati berat!!!motor tk pnh buat hal.. Sad

minat gak...tapi awal2 lagi aku tarik diri laaa...
pasal kantong kering... Very Happy
nk kasi top jipijet ni pun dh naik asma aku....

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by shukri on Tue Nov 17, 2009 9:21 am

jimf wrote:
shuk gsx750e wrote:knp?berminat ker?petang nie china kepong nk dtg tgk..
nk angkat aper tu tk tau lg..yang pastinyer sy perlukankan wang tuk bisnes..
ati berat!!!motor tk pnh buat hal.. Sad

minat gak...tapi awal2 lagi aku tarik diri laaa...
pasal kantong kering... Very Happy
nk kasi top jipijet ni pun dh naik asma aku....

tkpe..pelan2 kayuh..aku dulu mcm tu la bang..sbb tu bila nk lepaskan aku berat sgt ati..aku nk dpt susah dulu..klu nk citer leh jd buku la..

shukri

Location : subang

View user profile

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by randygpz old sbk on Tue Nov 17, 2009 11:31 am

aku ni klu puting beliung skali pn tjadi...GPz550kz BBR aku tetap ade bsame walau dlm senang atau susah...
sbb aku ni bkn la golongan yg org senang,jd ape yg ade tu jaga la baik2...sbb dlu nk mdapat pn mmg mcm2 pahit maung nye...
rata2 aku punye pngalaman la,kwn2 yg jual old sbk tak mgkn lagi bkecimpung lagi dlm old sbk,nk amk melenium sbk jauh skali la...
ni la reality,yg patut kite telan w'pn pahit!

tp...klu dah ckp perlukan wang utk bisnes,aku tak blh ckp ape la...(aku klu bisnes modal air liur je...huhuhu!)
cm nasihat ikhlas aku sbagai kwn la...ko ke pikir 1000x sbelum memulakan bisnes! sbb alam bisnes ni bg aku mcm main judi,kdg2 nasib menang! kdg2 hampa...skali ko dah tejebak atau msk alam bisnes,tiada jln utk brundur...
modal dh dlabor,kite msti nk untung! jgn skadar blk modal je...masa,tenaga & duit yg korbankan msti ade habuan nye yg setimpal!
klu ko rs ape yg aku ckp ni mengarut,tu mgkn hnye gerak hati ko je...jd pikir la dm2! sbb hakikat nye ni la reality khidupan yg tak bepenghujung slagi kite idup...

#mtk maaf byk2 klu ape aku ckp ni menyinggung prasaan ko atau sape2 je yg mbaca...

apu pn,aku doakan smoga ko cemerlang dlm bisnes! amin Smile Smile

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by faizul_11 on Tue Nov 17, 2009 3:24 pm

shuk gsx750e wrote:

tkpe..pelan2 kayuh..aku dulu mcm tu la bang..sbb tu bila nk lepaskan aku berat sgt ati..aku nk dpt susah dulu..klu nk citer leh jd buku la..

kalau rasa berat hati nak lepaskan, baik jangan buat. mesti ada titik hitam di penghujung jalan. macam orang kata, kalau tak sedap hati nak keluar rumah, jangan keluar. Duduk rumah diam-diam.

So, renung-renungkanlah..

Nak seribu daya, tak nak seribu dalih.

karam singh walia wrote:
Kalau takut ombak dipantai, jangan berumah di tepi pantai.

Berlari dipantai sampai penat,
Mengejar ketam dipersisiran,
Yang dikejar tak dapat,
Yang dikendong berciciran..

Sekian dari Karam Singh Walia
Bilik Berita TV3..

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by shukri on Wed Nov 18, 2009 4:37 am

pergh..sungguh dalam makna dr rakan2..old sbk aku nie..trima kasih pada cikgu randy dan en karam faizul..akn ku renung 1000x dan usaha cara lain selain dari tolak gsxku..mmg bnr,utk dpt lg sperti itu mmg tkkan pnyer..trima kasih kerna membakar smangat old sbk pada saya!!! sunny

shukri

Location : subang

View user profile

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by randygpz old sbk on Wed Nov 18, 2009 7:26 am

jd skng tpulang la pd ko sndri...utk wat kputusan...huhuhu! Smile

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by randygpz old sbk on Wed Nov 18, 2009 12:57 pm

wei zul...ko tak blk ke ujan lebat ni! huhuhu! aku pn msh kat opis,mlm ni brokah jom 10pm...aku bwk kwn br old sbk,bpk pn keje pagi ni...huhuhu! Very Happy

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by jimf on Wed Nov 18, 2009 1:06 pm

Aku pun lepak kat opis lagi...
Randy, brokah tu kat mana?...leh join?
alamak...lupa. gpz aku demam tgh operate lagi daa....

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by zulvoyager on Wed Nov 18, 2009 6:04 pm

randy kawan baru tu muto ape nak tau nih...eloklah tambahkan gang. Yang dah ada muto old pon dah nak legoo....

zulvoyager

Age : 45
Location : port klang

View user profile

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by randygpz old sbk on Thu Nov 19, 2009 4:02 am

brokah tu dkat dgn bengkel puaka bpk la jimf...huhuhu! Very Happy

kwn br tu blm pakai mto lagi,dlm proses mcari...dlu dia pakai zzr250,skng nk cr kturunan yg same jugak! tp nk yg "bpk atau abg2 zzr plak" huhuhu! Very Happy Very Happy

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by jimf on Thu Nov 19, 2009 5:05 am

randygpz old sbk wrote:brokah tu dkat dgn bengkel puaka bpk la jimf...huhuhu! Very Happy

kwn br tu blm pakai mto lagi,dlm proses mcari...dlu dia pakai zzr250,skng nk cr kturunan yg same jugak! tp nk yg "bpk atau abg2 zzr plak" huhuhu! Very Happy Very Happy

kalu nak cari keturunan yg sama, mmm banyak tu....500, 600, 1100...
yg mana satu ek... scratch

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by randygpz old sbk on Thu Nov 19, 2009 11:57 am

mane2 pn blh...janji harge berpatutan....bpatutan bagi dia la...huhuhu!

ade ke jimf?

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by jimf on Thu Nov 19, 2009 12:10 pm

buat masa ni geng sebelah aku ni xde laa nak tolak...
semua tgh pakai smpi bebaloi-baloi...
gpz taknak?....cuba laa tanya harga...hehehe

http://www.mudah.my/Kawasaki-GPZ500-used-4481890.htm

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by randygpz old sbk on Fri Nov 20, 2009 3:01 am

aku dah ckp dgn dia...pasal gpz ni,tp tak tahu la dia mcm ne?

ape pn trima kasih byk2 ye jimf,bg info....huhuhu! Very Happy

Back to top Go down

Re: borak bebas

Post by Sponsored content Today at 11:06 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 19 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum