gsxf600 1990.....carborator leaking

View previous topic View next topic Go down

gsxf600 1990.....carborator leaking

Post by malnax565 on Mon Nov 14, 2011 10:21 am

salam untuk semua....klu ada sesiapa yg boleh baiki carborator saya tolong hubungi & saya akan hantar utk dibaiki....
jamal....0169516116....lokasi Kuantan..........tq

Back to top Go down

Re: gsxf600 1990.....carborator leaking

Post by tetikus on Tue Nov 15, 2011 12:37 pm

malnax565 wrote:salam untuk semua....klu ada sesiapa yg boleh baiki carborator saya tolong hubungi & saya akan hantar utk dibaiki....
jamal....0169516116....lokasi Kuantan..........tq

Carburettor leaking kat mana...gasket float bowl ke?

Back to top Go down

Re: gsxf600 1990.....carborator leaking

Post by jagindas on Tue Nov 15, 2011 1:56 pm

kalau leaking kasi gam 2 tan je
petrol susah nak hakis gam 2 tan ni
sebab aku pernah guna gam 2 tan
kat tank dgn pelampung dalam tank
elok je

jagindas

Age : 17
Location : Dengkil

View user profile

Back to top Go down

Re: gsxf600 1990.....carborator leaking

Post by malnax565 on Thu Nov 17, 2011 5:55 am

salam....untuk makluman...carb overflow....1 je....carb no 4....dah kaji2 & belek2 semua isi perut dia....yg jumpa kt float jet spring blkg jem & pendek sikit dri yg lain.....& satu lg o-ring dah rata dgn alur.....tak cuba lg cos barang tk jumpa lg nk ganti.....kepada sapa2 yg baca & tahu mana2 bengkel atau sapa2 yg boleh repair...tlg bg no phone dia.....sya akan hantar carb tu.....tq

Back to top Go down

Re: gsxf600 1990.....carborator leaking

Post by Sponsored content Today at 11:07 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum