orang baru jugak

View previous topic View next topic Go down

orang baru jugak

Post by dad on Sun Jan 17, 2010 10:23 am

salam... aku baru nk berjinak jinak ngan moto lama ni dan nk belajar dri otai otai kt dlm ni.

nama : panggil dad je
rumah : sg buloh
alamat kerja : sg buloh gak
status : dah kena mangga (tp kuncinya aku ada)
jenis moto : suzuki gs550e 1979 (boleh ke join sb tengok kt atas tu tulis 82-92)

catatan :

moto ni amik kt muar. masa amik tu ada 2 biji katana join sekali, sapa hah.... Very Happy . amik moto kt muar trus follo konvoi gi batu pahat. alhamdulillah moto selamat sampai KL walaupun dlm hujan. tma kasih kerana sudi meneman....

Back to top Go down

Re: orang baru jugak

Post by MrProfessor on Sun Jan 17, 2010 2:29 pm

Selamat datang bro.. mantap tu GS550 .. moto cip....sejarah dia pun positif tu ... takde masaalah la moto tahun bila pon ... rasanya dalam old Sbk ni semua pringkat usia moto ada ...dari yg tua sampai yg paling muda... Very Happy ST1300 '06 pun ade tau ...

Back to top Go down

Re: orang baru jugak

Post by faizul_11 on Sun Jan 17, 2010 5:45 pm

dad wrote:salam... aku baru nk berjinak jinak ngan moto lama ni dan nk belajar dri otai otai kt dlm ni.

nama : panggil dad je
rumah : sg buloh
alamat kerja : sg buloh gak
status : dah kena mangga (tp kuncinya aku ada)
jenis moto : suzuki gs550e 1979 (boleh ke join sb tengok kt atas tu tulis 82-92)

catatan :

moto ni amik kt muar. masa amik tu ada 2 biji katana join sekali, sapa hah.... Very Happy . amik moto kt muar trus follo konvoi gi batu pahat. alhamdulillah moto selamat sampai KL walaupun dlm hujan. tma kasih kerana sudi meneman....

salam dady.. selamat datang..cheers

ini mesti geng abg man panjang. rupa-rupanya ada misi sendiri pergi muar ye.. gambar muto mana? Very Happy Very Happy

Back to top Go down

Re: orang baru jugak

Post by zulvoyager on Sun Jan 17, 2010 6:03 pm

misi bersama suzuki aje ka hahaha Very Happy Very Happy

zulvoyager

Age : 45
Location : port klang

View user profile

Back to top Go down

Re: orang baru jugak

Post by manpanjang on Mon Jan 18, 2010 3:37 am

slmt dtg bro dad...

leh lah kita gi mkn nasi beriyani lagi...

Back to top Go down

Re: orang baru jugak

Post by MrProfessor on Mon Jan 18, 2010 6:23 am

Ni bukan orang baru.. dh lamo dh ni ...

Back to top Go down

Re: orang baru jugak

Post by randygpz old sbk on Tue Jan 19, 2010 11:28 am

Slamat dtg ke alam OLD SBK...huhuhu! Very Happy

Back to top Go down

Re: orang baru jugak

Post by jimf on Tue Jan 19, 2010 11:58 am

salam selamat datang dad...
saya pun baru gak...
leh buat gs550 tu mcm bro hippo...sure cun giler

Back to top Go down

Re: orang baru jugak

Post by hippoeleben on Thu Jan 21, 2010 1:13 pm

mbr nie, kecil dunia cyber nie........... Very Happy Very Happy

Back to top Go down

Re: orang baru jugak

Post by dad on Mon Jan 25, 2010 6:12 am

tma kasih pd yg wellcome saya. nanti kalau ada program saya dtg lah. baru lepas siap wiring. skg sedang nk tukar oil seal fork depan. moto saya std je tak de yg specialnya. janji enjin ok...

Back to top Go down

Re: orang baru jugak

Post by Sponsored content Today at 2:12 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum