KERKER & CR CARBURETOR

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

KERKER & CR CARBURETOR

Post by manpanjang on Tue Feb 26, 2013 5:10 pm





xjos kerker...lu org ada kah ? Very Happy











cr carb..lu org ada kah ? Very Happy

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by faizul_11 on Tue Feb 26, 2013 5:29 pm

carb trompet?? huhuhu.. barang baik ni.. Very Happy

_________________

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by atan7800 on Thu Feb 28, 2013 12:24 pm

fuih...

atan7800

Age : 32
Location : banting

View user profile

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by katanaf4775 on Thu Feb 28, 2013 5:35 pm

fuhhhhh.....kalau dapat ekjos KERKER ngan CR carb tu konpem aku bawak relek je tak nak laju2 ,pasal nak bagi org jeles tgk u hihihihihi Razz

katanaf4775

Age : 43
Location : port klang

View user profile

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by katanaf4775 on Thu Feb 28, 2013 5:37 pm

Lupa plk...bang mana berapa RM reganya tu..?

katanaf4775

Age : 43
Location : port klang

View user profile

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by manpanjang on Fri Mar 01, 2013 6:15 am

rege yg mana satu ? Very Happy

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by faizul_11 on Fri Mar 01, 2013 6:25 am

itu carb mana mau pasang?? ini yang beli dengan boboy ye.. hehehe.. kerker tu sesuai pasang kat kawa.. suzi sesuai Yoshi la. sudah trademark.. kat Malaysia, hantam saja lah.. janji motor jalan. tada bungkus.. Very Happy Very Happy Very Happy

_________________

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by manpanjang on Fri Mar 01, 2013 10:59 am

faizul_11 wrote:itu carb mana mau pasang?? ini yang beli dengan boboy ye.. hehehe.. kerker tu sesuai pasang kat kawa.. suzi sesuai Yoshi la. sudah trademark.. kat Malaysia, hantam saja lah.. janji motor jalan. tada bungkus.. Very Happy Very Happy Very Happy

yoshi sdh trademark suzi..
ijul nyer yoshi ke ? Very Happy
aku amik katana tahun 89 dah pun pki kerker, pas tu yoshi, pas tu d&d dan skrg nak pki kerker blk...

xjos jer mtk boboy uruskan...carb cari sendiri.. Very Happy Very Happy

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by faizul_11 on Sat Mar 02, 2013 5:38 am

yoshi?? kerker?? hehehe
senyum je dulu.. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

_________________

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by nan_gpz11 on Sat Mar 02, 2013 6:56 am

Itu carburetor kalo bukak 1,sama rgv125fn ijul punya..slite flat.... Very Happy

nan_gpz11
Admin


View user profile

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by faizul_11 on Sat Mar 02, 2013 11:25 am

UMA Racing tada sama ka? ingat FX125 mau pakai UMA la. huhuhu..

_________________

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by katanaf4775 on Tue Mar 05, 2013 3:54 pm

manpanjang wrote:rege yg mana satu ? Very Happy

Bang man, KERKER sama itu CR carb berapa reganya..??...........masa dolu-dolu hari ini dalam sejarah dalam tahun 1980an mat-mat KATANA jerung sama KATANA SAVANA Bukit Badong Kuala Selangor suka pakai KERKER kat moto diaorg, diorg pecut ke Batang Berjuntai jam 2pagi (Bestari Jaya skrg ni) bunyi meraum perghh...bestnyaaa...masa tu aku tkt 1 lagi moto2 yg aku tau GSX1100e KATANA Jerung 1100 dan 750 dan SAVANA , aktiviti depa lepak kedai Joni Motor Bukit Badong dan bila ujung minggu depa suka menghilangkan kesunyian di Templer Park dengan bunyik KERKER depa termasuk sekali geng NORTON antik hihihihi....tapi kemana hilangnya motor2 tu sekarang ni..huhuhuhu Crying or Very sad

katanaf4775

Age : 43
Location : port klang

View user profile

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by manpanjang on Tue Mar 05, 2013 4:04 pm

katanaf4775 wrote:
manpanjang wrote:rege yg mana satu ? Very Happy

Bang man, KERKER sama itu CR carb berapa reganya..??...........masa dolu-dolu hari ini dalam sejarah dalam tahun 1980an mat-mat KATANA jerung sama KATANA SAVANA Bukit Badong Kuala Selangor suka pakai KERKER kat moto diaorg, diorg pecut ke Batang Berjuntai jam 2pagi (Bestari Jaya skrg ni) bunyi meraum perghh...bestnyaaa...masa tu aku tkt 1 lagi moto2 yg aku tau GSX1100e KATANA Jerung 1100 dan 750 dan SAVANA , aktiviti depa lepak kedai Joni Motor Bukit Badong dan bila ujung minggu depa suka menghilangkan kesunyian di Templer Park dengan bunyik KERKER depa termasuk sekali geng NORTON antik hihihihi....tapi kemana hilangnya motor2 tu sekarang ni..huhuhuhu Crying or Very sad

tu dua2 brg mau dekat rm8k.
yep, masa aku bujang dulu keje kat kemaman, bila blk bangi,x bgtau org tua..tau2 jer dia dah bkk lampu kat porch.
aku tny camne abah tau aku blk, sdgkan aku x bgtau dia pun. Dia kata apa tau, kalu dah xjos tu pny bunyi, dr jauh aku dah tau..mana ada moto yg pki xjos cam kau..huhuhu... Very Happy

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by katanaf4775 on Tue Mar 05, 2013 4:11 pm

tulah yg bestnya bunyik KERKER huhu....yelah masa tu apa2 citer pun mesti KERKER kan..hihihihi idup KERKER cheers

katanaf4775

Age : 43
Location : port klang

View user profile

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by amy on Tue Mar 05, 2013 5:12 pm

FUHHHHHH....CR special.. itu yg terhebat...abg man pkai dulu.. ini x xadil.. haha..ini carbreta kebanyakan pkai dekat moto drag.. brapa mm diameter tu???

amy

Location : shah alam

View user profile

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by faizul_11 on Wed Mar 06, 2013 7:32 am

ada ini macam ka bunyi dia bang manpanjang?? Very Happy Very Happy Very Happy

_________________

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by atan7800 on Wed Mar 06, 2013 9:19 am

bunyi dia pom.. pom.. pom... hehehe, betul lah tu, moto besar bunyi mana nak cover2 bagi slow... mlm td pn saya bawak mto masuk kg... lorong kecik, boleh mak member tu ckp kontena masuk lorong kecik... hehe.. cepat2 mati kunci takut kantoi...

atan7800

Age : 32
Location : banting

View user profile

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by katanaf4775 on Wed Mar 06, 2013 6:51 pm

Amy..kalu abg man pakai carb CR aku dapat pakai carb katana dia tu pun kira ALHAMDULILLAH hihii.....

katanaf4775

Age : 43
Location : port klang

View user profile

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by katanaf4775 on Wed Mar 06, 2013 6:59 pm

faizul_11 wrote:ada ini macam ka bunyi dia bang manpanjang?? Very Happy Very Happy Very Happy


watak-watak utama :-

owner moto tu - Abg man
Aziz - Izul
Sudin - Aku lah
Ramlee - Rizal adun ( jgn marah ampun...) hihihi

sapa setuju angkat tangan..?? cheers

katanaf4775

Age : 43
Location : port klang

View user profile

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by faizul_11 on Thu Mar 07, 2013 5:16 am

cheers cheers cheers Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

_________________

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by manpanjang on Tue Mar 26, 2013 7:24 am

xjos kerker dah smpi... Very Happy Very Happy

sdh psg, sy kasi upload kat cni...

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by faizul_11 on Tue Mar 26, 2013 1:33 pm

manpanjang wrote:xjos kerker dah smpi... Very Happy Very Happy

sdh psg, sy kasi upload kat cni...
Shocked Shocked Shocked


_________________

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by manpanjang on Tue Mar 26, 2013 3:35 pm

faizul_11 wrote:
manpanjang wrote:xjos kerker dah smpi... Very Happy Very Happy

sdh psg, sy kasi upload kat cni...
Shocked Shocked Shocked


tq ijul uploadkan... Very Happy Very Happy

cr carb kemudian yea...sabar... Very Happy

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by zaydeeak on Wed Mar 27, 2013 7:48 am

Terbaek ..... saya memang minat Katana ni sejak sekolah lagi.

zaydeeak

Age : 46
Location : Alor Setar, Kedah

View user profile

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by katanaf4775 on Thu Mar 28, 2013 6:56 pm

waduh bang man sudah kasi taruk KERKER perghhhhh.................best!!!!!!
king

katanaf4775

Age : 43
Location : port klang

View user profile

Back to top Go down

Re: KERKER & CR CARBURETOR

Post by Sponsored content Today at 6:59 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum