dapat geran gpz@gpx@ kawa yg seangkatan dgnya.

View previous topic View next topic Go down

dapat geran gpz@gpx@ kawa yg seangkatan dgnya.

Post by gicker80 on Thu Nov 22, 2012 8:58 am

Sape2 yg nak jual geran tu inform kt sini. Tq Very Happy


Last edited by gicker80 on Thu Dec 06, 2012 6:02 pm; edited 1 time in total

Back to top Go down

Re: dapat geran gpz@gpx@ kawa yg seangkatan dgnya.

Post by gicker80 on Thu Nov 22, 2012 9:25 am

DBkn mtor curi ye. Cma motor yg geek tak halal atas jln je. Paham2 le ye. Korang yg dh lama main motor rare

Back to top Go down

Re: dapat geran gpz@gpx@ kawa yg seangkatan dgnya.

Post by faizul_11 on Thu Nov 22, 2012 10:35 am

oooo.. baru faham. sekarang memang musim orang carik geran.. harga geran lebih mahal dari harga motor.. susah nak carik geran ni.. bukan bro sorang je yang carik. ramai lagi ni.. huhuhu..

tapi, dalam kes ni aku respek kat bro yang berani buat pengakuan. xpe.. slow2 cari. kalau dengar orang nak jual geran nanti, boleh la bagi info.. motor boleh jalan x? kalau geran xde tapi motor boleh jalan xpe lagi.. kalau geran xde, motor pun x boleh jalan tu yang parah.. hahaha..

_________________

Back to top Go down

Re: dapat geran gpz@gpx@ kawa yg seangkatan dgnya.

Post by gicker80 on Thu Nov 22, 2012 10:45 am

FoTq brader faizul. Motor mmg best. Mantap.


Last edited by gicker80 on Sun Nov 25, 2012 4:17 am; edited 1 time in total

Back to top Go down

Re: dapat geran gpz@gpx@ kawa yg seangkatan dgnya.

Post by gicker80 on Thu Nov 22, 2012 11:01 am

Mana nak carik part gpz@gpx...(double stand).. Klu ada yg nak lego imform sila bagitau TQ..

Back to top Go down

Re: dapat geran gpz@gpx@ kawa yg seangkatan dgnya.

Post by Sponsored content Today at 11:06 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum