Salam Hormat Salam Perkenalan.

View previous topic View next topic Go down

Salam Hormat Salam Perkenalan.

Post by otaipenangZX11 on Sun Jan 08, 2012 8:05 am

Salam perkenalan buat semua member OldSuperbike Owner,

Saya AhmadH dari P.Pinang nak mencari Sbk retro yang tak mampu nak beli masa dulu-dulu,

nak cari "pelan-pelan" .....

Kalau ada sesiapa yang nak jual Sbk mcm OW O1 ke, RC 30, atau sprinter RZ 500, NSR 400R

ke minat saya nak tengok.

Salam Hormat buat semua,

Hati-hati dijalanraya.

Back to top Go down

Re: Salam Hormat Salam Perkenalan.

Post by faizul_11 on Sun Jan 08, 2012 3:21 pm

Selamat Datang ke teratak buruk old SBK..

senarai motor yang dicari, memang susah dan macam mustahil untuk ditemui sekarang ni. kalau ada pun, memang x mampu untuk dibeli. yang ada untuk dijual adalah VFR400. condition macam baru. harga Rm20k++.

_________________

Back to top Go down

Re: Salam Hormat Salam Perkenalan.

Post by jagindas on Sun Jan 08, 2012 3:42 pm

VFR400 tu nak juai ke?

jagindas

Age : 17
Location : Dengkil

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Hormat Salam Perkenalan.

Post by zulvoyager on Sun Jan 08, 2012 4:03 pm

acoi vfr400 yang kat bwh rumah bapak tu la agaknya....mau makap ka Very Happy Very Happy

zulvoyager

Age : 45
Location : port klang

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Hormat Salam Perkenalan.

Post by MKI on Mon Jan 09, 2012 9:04 am

selamat datang dan selamat berforum otaipenangZX11

MKI

Location : Kuala Lumpur/Bukit Beruntung

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Hormat Salam Perkenalan.

Post by otaipenangZX11 on Mon Jan 09, 2012 5:18 pm

Bro faizul_11 ,

FZR tu ......FZR tu..... Bro punya ka?

Meleleh ayaq lioq saya ni tengok gambirr FZR tu.....

Back to top Go down

Re: Salam Hormat Salam Perkenalan.

Post by jimf on Mon Jan 09, 2012 5:29 pm

otaipenangZX11 wrote:Bro faizul_11 ,

FZR tu ......FZR tu..... Bro punya ka?

Meleleh ayaq lioq saya ni tengok gambirr FZR tu.....

haah..dia punya...yg gixxer eleben tu pun dia punya..
ekau meleleh nengok, kitaorg dah mengigau tiap2 mlm bila tengok... Razz

Back to top Go down

Re: Salam Hormat Salam Perkenalan.

Post by faizul_11 on Tue Jan 10, 2012 3:01 am

otaipenangZX11 wrote:Bro faizul_11 ,

FZR tu ......FZR tu..... Bro punya ka?

Meleleh ayaq lioq saya ni tengok gambirr FZR tu.....

FZR tu .......... dah jual bersyarat kat kawan sekampung sebab nak merasa GSXR11. syaratnya, kalau dia sesak nak jual motor, kena jual kat aku balik.. hahaha.. kan kat gambar tu ada tulis BYE BYE BABY.. sebab pertukaran dari Yamaha ke Suzuki. 5 tahun dengan FZR. sekarang masih segar lagi kenangan manis bersamanya.. hahaha.. macam gila talak la pulak.. Shocked Shocked Shocked

_________________

Back to top Go down

Re: Salam Hormat Salam Perkenalan.

Post by zulvoyager on Tue Jan 10, 2012 3:28 am

gila talak kat moto x per jangan kat janda lamer sudahlah haha... lol! lol!

zulvoyager

Age : 45
Location : port klang

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Hormat Salam Perkenalan.

Post by katanaf4775 on Tue Jan 10, 2012 4:01 am

wahhh..ni dah bole di kira Ah Ngau ni hahahahahaha...

katanaf4775

Age : 43
Location : port klang

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Hormat Salam Perkenalan.

Post by zulvoyager on Tue Jan 10, 2012 4:07 am

yaya keja ka....

zulvoyager

Age : 45
Location : port klang

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Hormat Salam Perkenalan.

Post by katanaf4775 on Tue Jan 10, 2012 11:38 am

zulvoyager wrote:yaya keja ka....

ya la keja...tadi g keja naik YP ke ..selisih maa.. tongue

katanaf4775

Age : 43
Location : port klang

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Hormat Salam Perkenalan.

Post by otaipenangZX11 on Fri Jan 13, 2012 11:14 am

.... Dimana kan ku caari ganti..
.....serupa dengan muuu..... Sad
..
....apa kata kalau jumpa owner FZR ni.....
.. kita p a n c u n g sama dia.....

nyanyi Bro faizul_11...nyanyi.. Smile

Back to top Go down

Re: Salam Hormat Salam Perkenalan.

Post by otaipenangZX11 on Fri Jan 13, 2012 11:40 am

haaa ... dah jumpa pun!

Tak jadi pancung..kene jadi kawan jadi sahabat...

As salam Alam Maya....

Apa habaq?

Back to top Go down

Re: Salam Hormat Salam Perkenalan.

Post by zulvoyager on Fri Jan 13, 2012 8:37 pm

otaipenang mana gambak muto hang bagi kami tengokk... Very Happy

zulvoyager

Age : 45
Location : port klang

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Hormat Salam Perkenalan.

Post by otaipenangZX11 on Sat Jan 14, 2012 7:48 pm

zulvoyager wrote:otaipenang mana gambak muto hang bagi kami tengokk... Very Happy


Aisehh sory baanyak-banyak Bro zulV , aku X tau nak download Sad

buah compodak di luaq pagaq........heee.............

Back to top Go down

Re: Salam Hormat Salam Perkenalan.

Post by zulvoyager on Sun Jan 22, 2012 7:14 pm

takper boleh belajakk haha.... Very Happy Very Happy

zulvoyager

Age : 45
Location : port klang

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Hormat Salam Perkenalan.

Post by Sponsored content Today at 11:52 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum