Pelumba Malam (Snapshort)

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Pelumba Malam (Snapshort)

Post by zull on Wed Sep 16, 2009 12:56 pm

Saja upload ni..boring, x tau nak buat ape sambil menunggu waktu nak berbuka ni penuhi masa dengan benda yang berpaedah..he he. layan la yer.










zull

Age : 34
Location : selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by faizul_11 on Wed Sep 16, 2009 1:17 pm

ada motor aku la. FZR1000. huhuhu.

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by zull on Wed Sep 16, 2009 2:55 pm




























zull

Age : 34
Location : selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by randygpz old sbk on Tue Sep 29, 2009 8:08 am

huhuhu! hebat.... Very Happy

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by Encik Arin on Thu Oct 08, 2009 6:24 am

randygpz old sbk wrote:huhuhu! hebat.... Very Happy

MMG HEBAT!!!ada sape2 tau mana nak dapat cd/dvd cite ni?

Encik Arin

Age : 31
Location : Klang

View user profile

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by faizul_11 on Thu Oct 08, 2009 6:59 am

nan GPZ11 ada. esok masa kenduri rumah aku 17 oktober, aku bukak citer ni untuk tontonan ramai. huhuhu..

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by Encik Arin on Thu Oct 08, 2009 7:04 am

faizul_fzr wrote:nan GPZ11 ada. esok masa kenduri rumah aku 17 oktober, aku bukak citer ni untuk tontonan ramai. huhuhu..

owh..ok,,tq bro! Laughing

Encik Arin

Age : 31
Location : Klang

View user profile

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by shukri on Thu Oct 08, 2009 7:43 am

faizul_fzr wrote:nan GPZ11 ada. esok masa kenduri rumah aku 17 oktober, aku bukak citer ni untuk tontonan ramai. huhuhu..

cantik..bleh ngimbau zaman moto kiter... Surprised

shukri

Location : subang

View user profile

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by zul_cbr on Thu Oct 08, 2009 7:46 am

utk makluman, crita Pelumba Malam ni boleh ditonton kat Youtube..
ada 11 part..setiap part around 10 minit..sy dah tgk citer ni...mmg zaman2 GPZ, Katana, GPX dll motor lama2..mmg otai la..!

ini part 1 : http://www.youtube.com/watch?v=_buTxRbidgc

zul_cbr

Age : 28
Location : JB, MLK

View user profile

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by ZX7R on Fri Oct 09, 2009 6:52 am

best tol citer ni.saya baru tonton citer ni.memang smue otai.zaman dulu race gune motor besar,skarang motor cup je.kene kejar dgn honda st polis, polis tu siap tanye "DA HABIS GEAR KE?" Very Happy

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by Encik Arin on Fri Oct 09, 2009 7:33 am

BANDIT wrote:best tol citer ni.saya baru tonton citer ni.memang smue otai.zaman dulu race gune motor besar,skarang motor cup je.kene kejar dgn honda st polis, polis tu siap tanye "DA HABIS GEAR KE?" Very Happy


HAHAHAHAH...pirat

Encik Arin

Age : 31
Location : Klang

View user profile

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by randygpz old sbk on Fri Oct 09, 2009 7:36 am

Encik Arin wrote:
randygpz old sbk wrote:huhuhu! hebat.... Very Happy

MMG HEBAT!!!ada sape2 tau mana nak dapat cd/dvd cite ni?

aku dgn abg nan ade dvd ni...ko nk pinjam dtg umah mak aku mtk kat ninja kcik....huhuhu! Very Happy

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by Encik Arin on Fri Oct 09, 2009 7:39 am

randygpz old sbk wrote:
Encik Arin wrote:
randygpz old sbk wrote:huhuhu! hebat.... Very Happy

MMG HEBAT!!!ada sape2 tau mana nak dapat cd/dvd cite ni?

aku dgn abg nan ade dvd ni...ko nk pinjam dtg umah mak aku mtk kat ninja kcik....huhuhu! Very Happy


owh...nape x cakap..susah2 aku tgk kat youtube...ok..mlm ni jugak aku g pinjam..tq2 bounce

Encik Arin

Age : 31
Location : Klang

View user profile

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by randygpz old sbk on Fri Oct 09, 2009 7:46 am

la...dah lame aku ade dvd tu...dlu pnah wat tayangan perdana kat umah izan...huhuhu! mlm ni klu sape2 nk join mkn2 dtg mcD banting 8pm,atau msg je kompom kn dgn aku...kite braya dlokasi kg sg lang & kg delik klng.,.

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by kasgsx11 on Sun Dec 05, 2010 7:47 am

huh..mmg sempoi laa katan merah tu...buntang bijik mato eden ni melihat ke`ayuannye` cyclops

kasgsx11

Location : terengganu

View user profile

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by jagindas on Mon Dec 06, 2010 10:07 am

video citer ni kat youtube dah kena banned

jagindas

Age : 17
Location : Dengkil

View user profile

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by dambaan pilu on Tue Feb 01, 2011 11:26 am

dalam cerita ni ade sebiji rgv 250 vj22 kan??

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by jagindas on Tue Feb 08, 2011 8:02 am

ntah lupa lak
tapi aku dah beli DVD ori citer ni
memang best sebab banyak katana hehehe
sabri fadil ntah pakai moto ap ntah
nampak macam GPZ 1000

jagindas

Age : 17
Location : Dengkil

View user profile

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by randygpz old sbk on Tue Feb 08, 2011 10:34 am

GPx750R da....huhuhu! Very Happy

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by novice_blok on Tue Feb 08, 2011 12:33 pm

kat mane leh beli cite ni?...psar mlm ad lagi ke?hehehe.....best jgk klu dpt tgk

novice_blok

Location : Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by jagindas on Tue Feb 08, 2011 1:14 pm

kat carrefour wangsa maju ada juai


GPX750R ke randy
aku mana le kenai sgt motor apa dia pakai hehehe

jagindas

Age : 17
Location : Dengkil

View user profile

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by MKI on Sat Aug 20, 2011 10:33 am

ada filem yang boleh layan kat youtube cerita Wira Angkasa tapi adengan bermotor xbanyak la. Gpz ada dalam cite ni hero macam biasa la Sabree Fadzil..

walaupon dah banyak kali tengok tapi sekarang teruja sebab ada sebijik diwarisi huhuhuhu....

MKI

Location : Kuala Lumpur/Bukit Beruntung

View user profile

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by randygpz old sbk on Sun Aug 21, 2011 4:13 am

hero2 biasa pakai GPz atau GPx je....

klu pakai katana geng jahat la tu....huhuhu! Very Happy

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by rahami on Mon Aug 22, 2011 9:49 am

ahaaha..

jahat luaran..tp hati taman...

rahami

Location : S.P-Lumut-G.gudang

View user profile

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by Chef Bob on Mon Aug 22, 2011 9:55 am

satu KL Chef cari CD or DVD ni... termasuk kefor wangsa maju... mana nak cari lagi cerita ni....

Chef Bob

Location : Kajang taman sutera

View user profile

Back to top Go down

Re: Pelumba Malam (Snapshort)

Post by Sponsored content Today at 5:07 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum