Majlis Perkahwinan Saudara Jai - Batu Pahat (10/09/2011, Sabtu)

View previous topic View next topic Go down

Majlis Perkahwinan Saudara Jai - Batu Pahat (10/09/2011, Sabtu)

Post by manpanjang on Mon Sep 05, 2011 8:05 am

Saudara Jai menjemput warga OldSuperbike ke Majlis Perkahwinan beliau di

No 93, Kampung Parit Nipah, Parit Raja 86400 Batu Pahat, Johor.

Yg mau pegi sila boh nama:-

1)Man Panjang.
2)
3)
4)
5) dan seterusnyer...

Back to top Go down

Re: Majlis Perkahwinan Saudara Jai - Batu Pahat (10/09/2011, Sabtu)

Post by faizul_11 on Mon Sep 05, 2011 10:05 am

manpanjang wrote:Saudara Jai menjemput warga OldSuperbike ke Majlis Perkahwinan beliau di

No 93, Kampung Parit Nipah, Parit Raja 86400 Batu Pahat, Johor.

Yg mau pegi sila boh nama:-

1)Man Panjang.
2)
3)
4)
5) dan seterusnyer...

bang man.. ini jai yg mana ni? yang naik k5 dulu tu ke?

_________________

Back to top Go down

Re: Majlis Perkahwinan Saudara Jai - Batu Pahat (10/09/2011, Sabtu)

Post by novice_blok on Mon Sep 05, 2011 11:37 am

ni jai ironhide ke?

novice_blok

Location : Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: Majlis Perkahwinan Saudara Jai - Batu Pahat (10/09/2011, Sabtu)

Post by manpanjang on Mon Sep 05, 2011 12:17 pm

faizul_fzr wrote:
manpanjang wrote:Saudara Jai menjemput warga OldSuperbike ke Majlis Perkahwinan beliau di

No 93, Kampung Parit Nipah, Parit Raja 86400 Batu Pahat, Johor.

Yg mau pegi sila boh nama:-

1)Man Panjang.
2)
3)
4)
5) dan seterusnyer...

bang man.. ini jai yg mana ni? yang naik k5 dulu tu ke?

x tau lah ijul... Very Happy

Back to top Go down

Re: Majlis Perkahwinan Saudara Jai - Batu Pahat (10/09/2011, Sabtu)

Post by randygpz old sbk on Tue Sep 06, 2011 3:51 am

faizul_fzr wrote:
manpanjang wrote:Saudara Jai menjemput warga OldSuperbike ke Majlis Perkahwinan beliau di

No 93, Kampung Parit Nipah, Parit Raja 86400 Batu Pahat, Johor.

Yg mau pegi sila boh nama:-

1)Man Panjang.
2)
3)
4)
5) dan seterusnyer...

bang man.. ini jai yg mana ni? yang naik k5 dulu tu ke?




yg aku knal insan bnama jai dlm arena sbk ni,jai R1....
org pahang,duk s'alam....
byk kebon sawit kt pahang...
dlu pakai VTR SP2....
sblm tu K5....
dlu tiap2 ujung mggu gi superbike school kt pgunungan awana bsama aku & zul fzr....huhuhu! tongue

Back to top Go down

Re: Majlis Perkahwinan Saudara Jai - Batu Pahat (10/09/2011, Sabtu)

Post by manpanjang on Tue Sep 06, 2011 11:43 am

nie yg aku kdg2 malas nak masukkan apa2 kat forum...

bnyk sgt tny, jai manalah, jai tulah, jai nilah...mau g kat x mau ?

x yahlah nak ngomel jer...

Back to top Go down

Re: Majlis Perkahwinan Saudara Jai - Batu Pahat (10/09/2011, Sabtu)

Post by faizul_11 on Wed Sep 07, 2011 6:42 am

manpanjang wrote:nie yg aku kdg2 malas nak masukkan apa2 kat forum...

bnyk sgt tny, jai manalah, jai tulah, jai nilah...mau g kat x mau ?

x yahlah nak ngomel jer...

jangan marah bang man..tengah raya ni. bila nak jemput kitorang datang rumah macam raya2 tahun lepas? ikutkan hati memang nak pegi, tapi hari sabtu tu, pegi kenduri kawin officemate kat JB. kalau ada masa boleh la singgah masa on the way balik.. tapi naik keta la. Very Happy Very Happy

_________________

Back to top Go down

Re: Majlis Perkahwinan Saudara Jai - Batu Pahat (10/09/2011, Sabtu)

Post by randygpz old sbk on Wed Sep 07, 2011 7:47 am

manpanjang wrote:Saudara Jai menjemput warga OldSuperbike ke Majlis Perkahwinan beliau di

No 93, Kampung Parit Nipah, Parit Raja 86400 Batu Pahat, Johor.

Yg mau pegi sila boh nama:-

1)Man Panjang.
2)ijan GPz550zx
3)
4)
5) dan seterusnyer...



sy mtk maaf byk2 bang,tak dpt join....
nk rewang umah sharul XJ....
jiran setaman...
dan panel "pengangkut" OLD SBK Owners brek down...

bdk2 klang smua sy dah sms,diorg akn kontek abg nti klu gi.....

Back to top Go down

Re: Majlis Perkahwinan Saudara Jai - Batu Pahat (10/09/2011, Sabtu)

Post by rahami on Thu Sep 08, 2011 5:09 am

http://azuramengamuk.activeboard.com/t44820719/jemputan-kahwin-jai-gpz-batu-pahatsabtu10-09-2011/

rahami

Location : S.P-Lumut-G.gudang

View user profile

Back to top Go down

Re: Majlis Perkahwinan Saudara Jai - Batu Pahat (10/09/2011, Sabtu)

Post by Sponsored content Today at 5:05 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum