ZR 750 tahun 2005 untuk di jual

View previous topic View next topic Go down

ZR 750 tahun 2005 untuk di jual

Post by jagindas on Mon Nov 22, 2010 8:49 am

http://www.mudah.my/Zr750-7317051.htm

Kawasaki Zr750 - Manufactured 2003 / Registered 2005
- Plate : bgv XXXX
- Bike was well maintained.
- Price RM35,000 (negotiable)

To any interested buyer, please contact 012-3464783






jagindas

Age : 17
Location : Dengkil

View user profile

Back to top Go down

Re: ZR 750 tahun 2005 untuk di jual

Post by Khai on Mon Nov 22, 2010 11:38 am

wah.. aku tak tahu yg Zephyr ada design macam ni....
Byk motor kau ada ni Jagindas...
menarik motor ni...

Back to top Go down

Re: ZR 750 tahun 2005 untuk di jual

Post by jagindas on Mon Nov 22, 2010 11:44 am

bukan motor aku daa
ini semua motor yang dijual dalam mudah
aku tolong tampalkan aje kat sini
tapi model ZR750/zephyr750 ni memang best
sebab sampai sekarang ni masih guna enjin yang sama
so taklah risau cari sparepart

jagindas

Age : 17
Location : Dengkil

View user profile

Back to top Go down

Re: ZR 750 tahun 2005 untuk di jual

Post by randygpz old sbk on Mon Nov 22, 2010 3:00 pm

dia guna engin type KZ series...huhuhu!

tp aku lebih stim serta geram yg model jerung choi...

zr7s.... Crying or Very sad

Back to top Go down

Re: ZR 750 tahun 2005 untuk di jual

Post by jagindas on Mon Nov 22, 2010 3:25 pm

randygpz old sbk wrote:dia guna engin type KZ series...huhuhu!

tp aku lebih stim serta geram yg model jerung choi...

zr7s.... Crying or Very sad

model ni ke randy?
dah macam GPZ moden aku tengok


jagindas

Age : 17
Location : Dengkil

View user profile

Back to top Go down

Re: ZR 750 tahun 2005 untuk di jual

Post by randygpz old sbk on Mon Nov 22, 2010 3:37 pm

jagindas wrote:
randygpz old sbk wrote:dia guna engin type KZ series...huhuhu!

tp aku lebih stim serta geram yg model jerung choi...

zr7s.... Crying or Very sad

model ni ke randy?
dah macam GPZ moden aku tengok




aduh...btol la ni...huhuhu! Very Happy
tp bab harge yg aku blh pitam ni...

klu pkir byk kali pn tak blh jd gak...
harga GPz1100s ABS lagi murah choi...huhuhu! Surprised

Back to top Go down

Re: ZR 750 tahun 2005 untuk di jual

Post by jagindas on Mon Nov 22, 2010 3:42 pm

perghh..
ye ke?
nak kena panjat bank rakyat la macam ni

jagindas

Age : 17
Location : Dengkil

View user profile

Back to top Go down

Re: ZR 750 tahun 2005 untuk di jual

Post by randygpz old sbk on Mon Nov 22, 2010 6:17 pm

bank rakyat? huhuhu!
GPz1100s ABS...
aku ni umpama pungguk,mgharap bln jatuhb ke riba je la...huhuhu! Very Happy

Back to top Go down

Re: ZR 750 tahun 2005 untuk di jual

Post by jagindas on Tue Nov 23, 2010 7:54 am

perghh..
jauh lagi tu..

jagindas

Age : 17
Location : Dengkil

View user profile

Back to top Go down

Re: ZR 750 tahun 2005 untuk di jual

Post by Sponsored content Today at 6:03 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum