salam perantau

View previous topic View next topic Go down

salam perantau

Post by loneranger_VF5F on Wed Aug 04, 2010 5:45 pm

salam pada smua member2 old sbk trutama randygpz yg ssh pyah watkn aku pya mcm2. aku bru jer trjebak blik dlm dunia motor2 yg sgguh mngagumkn ni.wat msa skang aku tunggang seekor kuda liar yg aku pun xpnah jmpa slamani iaitu vf500f.so pd otai2 old sbk sila la beri tnjuk ajar spaya aku x kurang ajar. huhuhuhu

Back to top Go down

Re: salam perantau

Post by faizul_11 on Wed Aug 04, 2010 7:33 pm

loneranger_VF5F wrote:salam pada smua member2 old sbk trutama randygpz yg ssh pyah watkn aku pya mcm2. aku bru jer trjebak blik dlm dunia motor2 yg sgguh mngagumkn ni.wat msa skang aku tunggang seekor kuda liar yg aku pun xpnah jmpa slamani iaitu vf500f.so pd otai2 old sbk sila la beri tnjuk ajar spaya aku x kurang ajar. huhuhuhu

Salam bro.. Selamat Datang ke Alam Old Superbike. Gambar motor ada x? Very Happy Very Happy

Back to top Go down

Re: salam perantau

Post by loneranger_VF5F on Thu Aug 05, 2010 6:23 pm

salam kmbali bro faizul.. mntak maaf byk2 la. gmbr motor sya xder la.tp gmbr mmg sma sgt ngn yg kt mudah tu. sbb motor pun motor yg sma Embarassed huhuhu..

Back to top Go down

Re: salam perantau

Post by randygpz old sbk on Tue Aug 10, 2010 5:22 am

loneranger_VF5F wrote:salam pada smua member2 old sbk trutama randygpz yg ssh pyah watkn aku pya mcm2. aku bru jer trjebak blik dlm dunia motor2 yg sgguh mngagumkn ni.wat msa skang aku tunggang seekor kuda liar yg aku pun xpnah jmpa slamani iaitu vf500f.so pd otai2 old sbk sila la beri tnjuk ajar spaya aku x kurang ajar. huhuhuhu


slmat dtg...huhuhu!

ni kwn aku dr kcik ni geng! huhuhu!
otak pn blh tahan biol gak! huhuhu!

dlu zaman akhir 90an & menjelang melenium,kwn aku ni pakai RD250 Daytona...
ms tu aku pakai GT250 "kisah sorg biduan" huhuhu!

geli la klu ingat2 jaman tu...huhuhu! Very Happy

Back to top Go down

Re: salam perantau

Post by faizul_11 on Tue Aug 10, 2010 7:13 am

aah. biol.. perosak motor ni.. Twisted Evil

_________________

Back to top Go down

Re: salam perantau

Post by randygpz old sbk on Tue Aug 10, 2010 7:30 am

biol btempat tak pe zul...jgn biol full time dah la...huhuhu! Very Happy

Back to top Go down

Re: salam perantau

Post by Sponsored content Today at 6:59 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum